No video

Müge Anlı İle Tatlı Sert 10 Ocak 2019 Perşembe - Tek Parça


Yasemin Tuna
Yasemin Tuna

Müge anlı sen nasıl bir kralsın ya kedi köpekleri bile düşünüyorsun 🌹

Vor 2 Tage
Hatice Özşahin
Hatice Özşahin

Evlat hasreti can korkusunun önüne geçememiş. Öyle tatlıki canı, evladına sarılmanın tadını ,kokusunu hissetme duygusunu yaşatmıyor . Yazlıklar olsun. Kalk Baran kalk. Sana anne lâzım değil

Vor 2 Tage
Elif GS
Elif GS

Hasan Karacadag sana sesleniyorum. Senden bir Film bekliyorum Palularla ilgili 😁

Vor 2 Tage
Aslı 1982
Aslı 1982

Hani Harun babaları doksan yıllarından beri şizofren hastası kendileri diyordu. Havva anneleri de büyülerle ilgisi vardı. Annesi tunceri kızına bunun için istedi. Bütün aile, daha hızlı daha kolay bu duruma düştüler. Böyle bir kişi, normal aileye girip te 2 ay içinde bu hale gelinmez. Harun babaları yıllar önce hapisten çıktı. O da varken bunlar düzelmedi. Damad ları da hala damadı. Eğer adam aklı başında olsaydı çoktan tunceri ve isa yı öldürür dü. Ama tam tersi.

Vor 2 Tage
Mira Muhamedovna
Mira Muhamedovna

Hayvalarimiz koruma altına alınsin

Vor 2 Tage
Hatice Çakır
Hatice Çakır

Allah sizden razı olsun müge hanım bu nasıl bir igrencliktir bilmiyorum ama inşallah müebbet olur ceza biz dinlemeye bile dayanamaz Ken o çocuklar düşünemiyorum Allah'ım yardım etsin inşallah

Vor 2 Tage
Mamlakat Haitowa
Mamlakat Haitowa

Korki filmi gibi palu aylesi chok korkunc sheyler Muge ablajim iyki varsin hich kimsenin bashina gelmesin

Vor 3 Tage
Zeynep Cassiopeia
Zeynep Cassiopeia

kazı çalışmalarının sonucunu da ogrenebilirsek çok iyi olur. merakla beklemekteyim suçları ispatlanir da inşallah cezalarını çekerler

Vor 3 Tage
Bh Ghj
Bh Ghj

Baranın tepkilerinde yuz ifadesinde bir samimiyetsizlik var gibi geliyor yani acaba diyorum anne hakli mi ? dusunsenize anneyi boyle arayip soyleyip cagirip sonra da oldurdugunu? bu program biter yani buna olanak sundugu icin

Vor 3 Tage
Tuğba Avcı
Tuğba Avcı

02:12:42 müge nin koptuğu an ve kopmakta hakliiiiiiiiiii 😫

Vor 4 Tage
Tuğba Avcı
Tuğba Avcı

Deli misin kadın, madem aç susuz birakiyorlardi neden bıraktın çocuğunu. Annen ölmüş işte. hâlâ niye korkuyorsun kendi çocuğundan anlamadım. Çok ilginç insanlar var yazık

Vor 4 Tage
melike k
melike k

Hafize hanıma çok üzüldüm😢 kadın gülüyor Güler tabi Psikolojisi bozulmuş 30 yıldır şiddet ve aşağılama yaşamış bir kadından bahsediyoruz ya yazıktır günahtır

Vor 4 Tage
umut sönmez
umut sönmez

merale noldu hiç bilgi ykmu

Vor 4 Tage
Ayse Soylu
Ayse Soylu

Kıyamam baran annesiyle konuşurken elleri titriyor çok üzüldüm 😟

Vor 4 Tage
Damla Gunes
Damla Gunes

Bulgaristan+turkiye.muge hanimi çok seviyorüz💕❕❕❕,BG...TR..💕💕👏👏👏

Vor 4 Tage
Damla Gunes
Damla Gunes

Bulgaristandan sevgiler müge hanima .Allah muge hanimdan Allah razii olsün seni seviyorüz muge hanim💕

Vor 4 Tage
Damla Gunes
Damla Gunes

Kim bulgaristandandan izliyo müge hanimi.,,,, ben izliyom 💕

Vor 4 Tage
Damla Gunes
Damla Gunes

Butun sevgileemiz seninnen muge hanim seni bulgaristan seviyor butün bulgaristan seni ee zaman izliyo Allah senden razii olsün iş Allah....seni seviyorüz💕

Vor 4 Tage
Damla Gunes
Damla Gunes

Palu .aylesini bulgaristandan da.bolüm bolum izledik zaten er zaman izliyoz muge animi Allah senden razii olsun muge hanim bütun bulgaristanin düvalari seninlen .iki varsin muge hanim da boyle pislikler erini buluyo.,,,,,.,.muge hanim seni butun bulgaristan seviyor.,Allah senden razii olsün..!!!!

Vor 4 Tage
Emine Yüksel
Emine Yüksel

Kimbilir bu kadına neler yaşattınızki bu kadıncağız ufacık çocuğunu bırakmak zorunda kaldı eminimki bu baranıda kendi anneannesi ayırdı anacığından şimdi böyle konuşmalaroiı normal zamanında sahip çıksaydınız kadın zaten bir kaosun içinden çıkmış yanınıza sığınmış sizler ona sahip çıkacağınıza sırf artık kadın oldu dul kaldı diye onu farklı yollara sapacak sanmışsınız belliki ama bu Baran kardeşinde anacığınında hakkına girmişsiniz umarım Allah sizlere bu yaptıklarınızın bedelini misliyle ödetsin her çocuğunu bırakan hemen kötü anne olmuyor

Vor 4 Tage
Rose Mary
Rose Mary

Kadın çocuğunu da alıp kaçamamış mı? Çok saçma. Stüdyoda Bu sorunun sorulmasını bekledim. Biriyle tanışmış, ona kaçmış bence. Şimdi de hayatını nasıl kazandığı şüpheli.

Vor 5 Tage
Sega Aliyeva
Sega Aliyeva

Cok uzuldum barana😢

Vor 5 Tage
SOLEY
SOLEY

baran in bakislari cok ilginc, benim icim rahat degil.. umarim yaniliyorum, gecmisteki hasretinden kaynaklanan yasamindan kaynaklaniyordur

Vor 5 Tage
SOLEY
SOLEY

1:07:27 kadin yoo derken, resmen soyledigini belli ediyor

Vor 5 Tage
Birgul Goren
Birgul Goren

Baranın annesinin kini bitmemiş asıl ne olduysa oldu .Annesi demiş ya büyütüp seni ona öldürtücez oğluna diye.Akıl alıyomu şimdi bunu zaten sen oğlunun yanında kalsan onun sen büyütsen anneanne öldür deyince seni mi öldürecek.Kadın o an ne yaşamak istemişse çocugu bırakıp kaçmış resmen .Hadi gidiyorsun oğlunuda alıp gitseydin biliyorsun senin için bi katil yetiştiriyolar .iyi ce Türk filmi ...Hadi doğru olsun seni öldürecekler oğlununu görmene mani buysa gör ve öl o zaman ne diym yani .Hadi cahildin gittin ya da haklıydın..Eee şimdi bencillik yapıyorsun sırf kendi canını düşünüyorsun senin dediğine göre öldürecekler ya hem de oğlanın yanına gelmeyip yıllarca iyi bildiği insanları yalan ediyorsun en önemlisi burada oğlunu mutsuz ediyorsun.Şunu desene onların yüzünden ayrılmışsın oğlundan bundan sonrasına kim bana mani olabilir evladımı bırakmam asla demiyor .Beni öldürecekler korkuyorum ...Tamam da kimler ne durumlara katlanıyor hiçççç fedakarlık yok ..27 yıldır anne baba kardeş hiç biri yok şimdi kimsesiz mi yaşadın bu 27 yıl ne yaptın ?Sonra diyorsun çocuk orada titriyor kafa alt üst olmuş 17 nisan doğum tarihin bilmem ne.O çocuğu unutmayan bi de üstüne ölüm tehdidi alan hırs yapar bu kadar yıl kendini kaybettiğin gibi oğlunu okuldan yine gelir alır kaçırır oğlunu da ileride seni öldürülmek üzere yetişmesinden alıkoyardın.O ne ya çocuguna anneni öldüreceksin diye yetiştirme zihniyetinde bir ailem varsa o çocugu da orada bırakmassın.Ama bellli kendini savunmada üstüne yok .Senaryoyu çizmiş yok ben yaşamadım ..Eee oğlun ...

Vor 5 Tage
EV KUŞU ANNEM
EV KUŞU ANNEM

Ayyy barana çok üzüldüm yaaa ay Allah im

Vor 5 Tage
Betül
Betül

özen ailesi yeni bir palu mu....

Vor 5 Tage
Betül
Betül

zekeriya özen eşini en son sabah 6da aramış. hangi konumdan aranmış kaç kere çaldırılmış öğrenilmeli..

Vor 5 Tage
ANNELİK GEBELİK.
ANNELİK GEBELİK.

Ben olsam verilen şeyleri yemem 🙄😱

Vor 5 Tage
Ira.ira_gotoshia Sokhadze2016
Ira.ira_gotoshia Sokhadze2016

Baranin annenin konuşmak çök tuaf.bende anneyım hata babaneyım ama asla beni kimsenin tehkitle evladima ayramasin.peki o zaman korktunuz gittiniz 10 sene sonra alsaidiniz çöjuk.daha sonra alsaidiniz.şimdi alin.27 yaşinda delikanli evladi var torunu da var ver dyıosunuz ben oraya gealmem.her ne olursa olsun evladini eğer istesaidiniz siz ona bi turlu 27 sene içersinde ulaşirdiniz ve kimseye brakmazdiniz.

Vor 5 Tage
Aslan kaplan
Aslan kaplan

Baran olayı şok

Vor 5 Tage
Sibel Korkmaz
Sibel Korkmaz

Bu ne korkuymuş yaa... özoğluyla 27 yıl görüşmemiş, birde bunun hesabını kim vericek diyor. Madem küçükken alsaydın oğlunu? Hiç devam aramamış sormamış bile. Bu ne can korkusuymuş..evladım beni 27 yıl sonra beni bulmuş, bende senden korkuyorum dicem gelmicem..hadi be ordan oğluna 27 yıl baktırmış, hiç görme ihtiyacı görmemiş, bağımsız bi hayat sürdürmüş şimdide kendisini korkuyo diye aklıyacak. Veya hasta paronayak kadın, aynı palu ailesi havva gibi, cankorkusuna evladını, torununu gözü görmeyen biri. Hay Senin analığına ben...yazık ya, önünde yalvarıyo ağlıyo oğluda, hala korkuyom inanmiyom diyo..tuuu senin analığına, insanlığına be, sanki oğlu seri katil, gerizekalı ötlek. Şundan Anne, Babanne olsa neolur..

Vor 5 Tage
Recep Guzel
Recep Guzel

Palu palu nerde kaldılar palu Hastası olduk yakinda dizisi çıkar

Vor 5 Tage
Ebru Mine Özdemir
Ebru Mine Özdemir

Haydar Sırça, Meral Polat olayları ne oldu, çok merak ediyorummm

Vor 5 Tage
Çağatay Kaan Karaca
Çağatay Kaan Karaca

Poşet konusunda özellikle asgari ücretle çalışan dar gelirli kesim için konuşursak, (ki güzel yurdumuzun güzel insanlarının çoğunluğu bu sınıfta) poşeti alıpta sokağa atan bir insan evladı var mıydı? Özellikle gıda üzerine hizmet veren alışveriş zincir marketlerin iddiaları DOĞADA ÇÖZÜNEN POŞET kullandıkları değil miydi? Sadede geliyorum; VATANDAŞ BU POŞETLERİ ÇÖP POŞETİ OLARAK KULLANMAKTA İDİ. Değişen ne oldu? Vatandaşın alışveriş yaparken aldığı ücretsiz poşet yerine cebinden çöp poşeti parası ekstra olarak çıkacak olması oldu. Müge hanım Fransa'dan örnek verdi ya; kesinlikle doğru olduğunu savunmuyorum ama Fransa'da insanlar akaryakıta az biraz zam yapılacak diye ülkeyi ayağa kaldırdı. Yaptığı başarılı programı sayesinde halkın sevgisini ve saygısını kazanmış insanların halkın geleceğini sağlığını düşünmesi gerçekten çok güzel bir şey. Teşekkürler...

Vor 5 Tage
Kediköy Valiliği
Kediköy Valiliği

1:55 kaybolduğunu söylediği kocası için daha da çekecektim dedi burası ince bir ayrıntı

Vor 5 Tage
F CANAN
F CANAN

1:33:10 da ki Baran ın o ifadesini unutamam galiba.. yazık . İhanete uğramış gibi hissetti.

Vor 5 Tage
Mehmet Taha EREN
Mehmet Taha EREN

baranın annesi düpedüz ipe un seriyor. İşine gelmiyor çocuğunu resmen silip atmış hayatından. muhtemelen sağlam bir yolda da değil. Adi kadın.... çocuğu sevdiğini falan da sanmıyorum.

Vor 5 Tage
DeasyLow
DeasyLow

yukarıda ki ADALET yazısına güldüm :D şaşırmadım

Vor 5 Tage
arzu agar
arzu agar

Yorumlar cok iyi ya 😀😀😀palu manyagi olduk ciktik ortaya 😈😈😈

Vor 5 Tage
anil tufan
anil tufan

Ben bir erkek olarak kadınlara sesleniyorum eğer ki eşinizden şiddet görüyorsanız Lütfen o evliliği sürdürmeyin uzaklaşın ordan. Bu hayata bir kere geliyorsunuz onuda yok etmeyin kendi ellerinizle...

Vor 5 Tage
Baran Ayaz
Baran Ayaz

Palu ailesi ne oldu acaba çok merak etim hasta çikacak gebi hepsi

Vor 5 Tage
DDDXX8bvbv bbvb nvfbgDABLT ablt
DDDXX8bvbv  bbvb nvfbgDABLT ablt

palu ailesini izledim gece uyuyamiyorum sinir oldum geceleri sabah olsun bir an once diye bekliyorum

Vor 5 Tage
Asya Kaya
Asya Kaya

14 Yaş bir kiz çocugu Ne işi var Kaffede ?

Vor 5 Tage
UKRAYNA TÜRKİYE
UKRAYNA TÜRKİYE

bugün birileri HERŞEY ÇIKACAK demiyor bir eksiklik var yaaa

Vor 5 Tage
Sümeyra Ürer
Sümeyra Ürer

Anne degilim henüz ama 4 tane yigenim var teyzeyim. Birinin tirnagina zarar gelse dünyayi yakarim. Aslan kesilirim. Nasil oluyoda kendi caninin derdine düsüp oglunu geride birakio. Ah be baran. Annen bikere oglum demedi. Ne aci. Hadi varsayalim annesinin söyledigi hersey dogru. Ulan oglun o kisilerin elinde. Nasil nasil nasil birakip gittin. Yaziklar olsun.herkes anne olamaz iste. Okadar düsman gibi büyütseler barsni, baran deli gibi seni ararmi be kadin?? Yemin ederim cok sinir oldum!

Vor 5 Tage
dark black
dark black

Hafize teyze cok masum ya😥 kocasını kesin biri öldürmüş ve o kadincağızın üstüne atmış. Umarım biran önce bulunur...

Vor 5 Tage
ÇUKUR - Ferhat Halli
ÇUKUR - Ferhat Halli

ulan kadının gözleri nasıl şiş uykusuzluk cok calısma ve azim.

Vor 5 Tage
Nargila Rustamova
Nargila Rustamova

Bu ne bicim annedi ya

Vor 5 Tage
şüşü şnr
şüşü şnr

Rüyalarimda görüyorum #palu famillyyy

Vor 5 Tage
Sevinç Rzayeva
Sevinç Rzayeva

Müge hanım gerçekten çok tatlısın allah nazarlardan korusun sizi🤲

Vor 5 Tage
Ayşe Borabey
Ayşe Borabey

Baran ın annesi gitmeseymiş diyenler bi günde Meryem Palu yu unutmuş olamazsınız. Aynısı olurdu.

Vor 5 Tage
hadije hadije
hadije hadije

Is yerinde bütün ekranlarda Paul ailesi acıktı vallahi daha izleyemem programı sarmıyor tövbe yarabbi 😁

Vor 5 Tage
Sevinç Rzayeva
Sevinç Rzayeva

Halit beye çok üzüldüm

Vor 5 Tage
Nazik Violetova
Nazik Violetova

Bunların hepsi bize atılan iftiralar

Vor 5 Tage
Zelis Mehmet
Zelis Mehmet

Palu Ailesinden sonra diger kacmalari kacirmalar normal geliyor 😂 sarmadi.

Vor 5 Tage
Denis Lenoir
Denis Lenoir

Bence adamı uzaylılar kaçırdı evde uyurken.

Vor 5 Tage
Zeynep Peltek
Zeynep Peltek

Müge Anlı evimizin bir parçası her gün her sabah kahvaltıda beraberiz olmassa olmazımız 😊

Vor 5 Tage
Ferhat Tascioglu
Ferhat Tascioglu

BARAN BU KADIN ICIN DEYMEZ BENIM YEENIM VAR KENDI COCUGUM OLMADIGI HALDE ÒZLÙYORUM MADEM KOCASINDAN. KACIYOSUN COCUĢUNU NASIL ÒZLEMIYOSUN BENCE COK VIJDANSIZMIS

Vor 5 Tage
Derya Yildiz
Derya Yildiz

Palu ailesinin akibetini ögrenmek icin yorumlara gelenler

Vor 5 Tage
Canan kose
Canan kose

Telefondaki Tülay hanımın öncelikle gercekten Baran'ın Annesi olup olmadığı araştırılsın! Belki değildir. Olay kapansın diye biri arıyordur hususi. O yüzden gelmek istemiyordur. Gerçekten o Tülay hanım sa ozaman çok korkutmuslar zamanında. Yayına gelmemesi suanki yüz halinle tanınmak istememesi. Ama stüdyo da arka tarafta görüşebilir, teklif edilsin

Vor 5 Tage
Sinsi Taylor
Sinsi Taylor

Müge hanim, plastik posetten bez posete gecmek hicte zor birsey degil, Avusturyada yasiyorum ve cantamda her zaman bez poset bulunduruyorum, isin garip yani bez posetleri istanbul ve efesten almistim :) sizde hemencik alisirisiniz merak etmeyin!

Vor 5 Tage
cigdem ce
cigdem ce

Hadi yaptilar öldürdüler uzerinden de onca yıl geçmiş bu aile ne akla hizmet bu programa katılmış tutuklanacaklarini bile bile allah akil fıkır versin gerizekali pislikler uymuslar seytan tuncerin aklina

Vor 5 Tage
kardelen 2016
kardelen 2016

Adami oldurmusler acik ortada

Vor 5 Tage
Ayşegül Arslan
Ayşegül Arslan

Ay mugenin yüzü kacgundur ilk defa güldü yeminle cokerttiler bizi vicdansiz palular

Vor 5 Tage
why pala
why pala

şu ülkede ne caniler var be kardeşim

Vor 5 Tage
hümaşa melike sultan
hümaşa melike sultan

yeni hasımlarımız peşimizde ler gelmiş :D

Vor 5 Tage
Aleyna Deregözü
Aleyna Deregözü

Palu ailesinin yeni sezonu ne zaman başlar acaba?

Vor 5 Tage
Ferdes Yusuf
Ferdes Yusuf

Dabbe siccin büyü filmine bin basar "The Palu" bunun filmi çekilmeli.

Vor 5 Tage
Asu Alşengi
Asu Alşengi

Palu Ailesi olmadanda hiç tadı kalmadı programın.

Vor 5 Tage
Nurcan Erkul
Nurcan Erkul

müge anıl👏👏👍

Vor 5 Tage
ibrahim dal
ibrahim dal

Meralden haber yokmu yaa annesi çok ağlıyordu

Vor 5 Tage
Nazlı Konuk
Nazlı Konuk

Katil olarak yetiştirileceğine inandığı 2 yaşında ki evladını o evde bırakıp nasıl kaçar ki insan.. keske kacarken evladını da bırakmasaydın saklanacaksan evladınla saklansaydın.. barana yazık olmus. Canını bı kadar bencilce korumak evladına haksızlık olmus. Kusura bakmasın hanımefendi ama saçmalıyor. Ölceğimi bilsem giderim. Su evdeki kuşumu bırakıp gitmem kuşum olsa ordaki ölceğimi bilsem giderim be.

Vor 5 Tage
Ferhat Tascioglu
Ferhat Tascioglu

tuaf olaylar zinciri cekememezlik celiskili konusuyolar kòyde kimse kimseyi istemiyo niye acaba

Vor 5 Tage
sibel altıntaş
sibel altıntaş

Belki adam ayı saldırısına uğramıştır o tarafta çok var

Vor 5 Tage
Selda Kartal
Selda Kartal

Beni öldürecek diye 27 sene oğlundan uzak durmuş oğlu büyümüş annesini bulmuş gel anne diyo annesi hala bana zarar verecek oğlum diye görmek istemiyor oğlunu nasil bir anne ruhu taşıyor bu kadın anlamadm oğluna yazık böyle anneyi aramasada görmesede olur ben oğlum için değil bana zarar verecek öleceğimi bilsem 27 senedir görmediğim oğlumun yoluna hayatımı veririm

Vor 5 Tage
Ferhat Tascioglu
Ferhat Tascioglu

izmirde kaybolan kadin a ne oldu

Vor 5 Tage
Buket E.
Buket E.

Evet babanin bandini Bende Merak ettim

Vor 5 Tage
Buket E.
Buket E.

Evet Lütfen o hayvanciklar icin birsey yapilsin artik!!! Almanya da sokakta hayvan yok. Lütfen bisey yapilsin artik !

Vor 5 Tage
gigi hadid
gigi hadid

Müge anlı bence baranın annesine karşı yanlış bir tavır sergiledi kadının hayatını karartmışlar biraz daha anlayışlı konuşabilirdi. Sonuçta biz töreye maruz kalmadık nasıl bir şey olduğunu bilmiyoruz ama kadın Adanalı ve kendi ailesini ondan iyi kimse tanıyamaz. Kadın 27 yıl kaçak hayatı sürdüyse bunun bir sebebi var. Kimse evladından vazgeçmez diyor da kadın canını kurtarmak için kaçmış ve çocuğunu da ailesinin büyüteceğini biliyor. Karşıdaki bir kadın ve bu ülkede kadınların neler çektiğini nelere maruz kaldığını biliyoruz. Lütfen biraz anlayışlı olalım.

Vor 5 Tage
Semra Srtçkr
Semra Srtçkr

O sapığı ekranda görmemek ne güzel

Vor 5 Tage
Suzanna Binneteliyev
Suzanna Binneteliyev

Bu nasil bir anne ya anne öleceyini bilse bile cocunu birakirmi ben inanmiyorum eger oyle bişey vardisada nasil kendini kurtarib cocunu tehlikeye atarsin konuşman bile sahde evlenmemiş ola bilirsin amma bugun bu yalannari uyduyrmanin o zaman bir sebebi varmiş

Vor 5 Tage
Ferhat Tascioglu
Ferhat Tascioglu

kiz kismi annenin yaninda kalmali

Vor 5 Tage
Ferhat Tascioglu
Ferhat Tascioglu

yayin yasagi cinayeti aydinlatan muge anli tek yaptiklari yayin yasagi

Vor 5 Tage
FF Shinji
FF Shinji

Baranın annesi şizofren olabilir yada dogru söylüyor olabilir bilmiyorum ama

Vor 5 Tage
Eda İnan
Eda İnan

Baran a çok üzüldüm ya baba yok anne yok.. Anne kafasında bir paranoya oluşturmuş ki hiç samimi gelmedi ben olsam görüşmezdim.

Vor 5 Tage
Sefa Taşkın
Sefa Taşkın

palamutlar nerde yaaa 😂😂😂😂😅😅😅

Vor 5 Tage
Gulxanim Ekberli
Gulxanim Ekberli

ASKsin MUGE ANLI

Vor 5 Tage
Zelal demirkol
Zelal demirkol

Iki haftadir palu ailesi yuzunden mugeye abone oldum. Simdi tutuklandilar hayatin butun hirsi heyecani yok oldu gibi. En son asmali konak final yaptiginda boyle bosluk hissetmistim😀simdi ne izliyecem ben

Vor 5 Tage
Stabil HepStabil
Stabil HepStabil

Baran’a çok üzüldüm ama annesine hiç anlam vermedim büyük konuşmak istemiyorum ama evladını bir dakika görüp ölmek mi deseler hiç düşünmem evladım derim kadın bencil çok bencil ve vicdansız

Vor 5 Tage
serpil memış
serpil memış

Belliki zekiriya ozen öldürülmus ilk suphe karisinin kardesi bence koyde dedikodu oldu diye arayip soylemesinden belli ikinci suphelide komsunun oglu bence

Vor 5 Tage
Zelis umudd
Zelis umudd

Anne diyisindeki çaresizlik ah be baran 😓`Baran 'ım dedi ya ah be abla'

Vor 5 Tage
ÜmmüGülsüm Öztürk
ÜmmüGülsüm Öztürk

Baranin annesine inanmayanlar...??

Vor 5 Tage
Hacer Inci
Hacer Inci

Ayy yeterbe dk geçmeden reklam

Vor 5 Tage
Semra Gaasbeek
Semra Gaasbeek

Bence Baranin yuzunden şer akiyor dikkatlice bakilsin...

Vor 5 Tage
Hawa BKDMR
Hawa BKDMR

Palu ailesinin ilk ifadeleri sağlık kontrölleri felan onu bari diyeydin ya mügeciğim meraktan çatlıyoruz

Vor 5 Tage
Gökhii Gökhii
Gökhii Gökhii

Palu aiylesi ne yapior su an acaba 🤪🤪🤪. Bu daha birsey deyil sapik eminenin dedi gibi bunun mahseri var daha. 😛😛😜😋😋

Vor 5 Tage
Cansu Ustaoglu
Cansu Ustaoglu

HARUN PALU´nun reportajini yayinlamadilar!

Vor 5 Tage
uschi glas
uschi glas

Mubarek palular nerde ki

Vor 5 Tage
Kübra Özmen
Kübra Özmen

Palu horror story... Yeminleen yavvv.... Bunların gen havuzuna şeytanlar işemiş galibaa...😡

Vor 5 Tage

Nächstes Video

Mortal Engines | Movies Counter | Audio-Booki